justin drew bieber -  the one and only!

Alla inlägg den 1 juli 2010

Av bieberfever♥ - 1 juli 2010 23:43

                          

Av bieberfever♥ - 1 juli 2010 23:37

                                              

Denna bilden kan misstolkas väldigt mke..

Det börjar på ett H och slutar på ler..

Av bieberfever♥ - 1 juli 2010 23:20

J-14 hade skitkul umgås med sångsensation Charice när hon stannade förbi vårt kontor.

Hon är inte bara en fantastisk sångerska, men hon gör en jätte bra Justin Bieber imitation!

Charice träffade Justin när de båda var med på The Oprah Show's "World's Most Talented Kids" episod.

"Han var väldigt trevlig och presenterade sig och gjorde en hår flip!" Charice berättar J-14.


Titta på wtt exklusivt klipp av Charice imitera Justin och sjöng ett medley (i hennes egen röst!) "One Less Lonely Girl", "Favorite Girl", "One Time" och "Baby" - hon till och med rappar Ludacris i slutet!


Hon sjunger riiktigt bra!

-J-14

Av bieberfever♥ - 1 juli 2010 23:13

Fans vänta utanför turnè bussen, så kommer Justin ut och sprutar vatten på de, kastar vattenballonger och häller vatten i en spann och kastar på dem, hahahahah!

& vissa från hans turnè buss hjälper till xd


Watch CBS News Videos Online

Av bieberfever♥ - 1 juli 2010 23:08

omg, det är läskigt likt :ooo  

Av bieberfever♥ - 1 juli 2010 23:04

Jag var hos min mormor & åt middag och så vid 5..

Sen så fråga min syster om jag ville sova hos henne till lördag, så det kommer jag göra, men vi kom inte till henne förrän vid 8, sen har jag tittat lite på tv och varit ute med hundarna, men nu är jag här.


Bara så ni vet tog jag med datan för jag ska kunna blogga, visst är jag snäll ?   


Men jagkommer nog blogga som vanligt även om jag är hos min syster, men bara så ni vet.  

Presentation

Följ bloggen med blogvin?

bloglovin

Bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Omröstning

Hur länge har du varit fan av Justin?
 Inte alls länge, någon vecka!
 Någon månad kanske.
 Snart ett år!
 Från första början (youtube).

Tidigare år

Kategorier

Letar du efter något inlägg?

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards