justin drew bieber -  the one and only!

Alla inlägg den 1 juli 2010

Av bieberfever♥ - 1 juli 2010 03:08

Ehm, vad äre för frågor de frågar .. ? :s

Justin känner sig säkert nt alls bekväm, naw vid 2.04:

I feel uncomfortable right now,why do you wanna know sex stuff from a 15 year old boy?

Lets talk about the album.

Inte alls professionellt av de som intervjuar honom..

Av bieberfever♥ - 1 juli 2010 02:38

När Justin gråter, vet inte riktigt vilket framträdande detta är, men aww han tårkar tåren..

Jag blir helt ledsen :(

Av bieberfever♥ - 1 juli 2010 00:48

Haahahah, jag diggar den mannen som gillar justin, så kommer det hans namn & Justin Bieber fan.

& jag hade varit världens lyckligaste om jag vunnit the backstage passet!

Fast det hade vi nog alla varit, hehe  

Av bieberfever♥ - 1 juli 2010 00:30

   

FAVORITEN.♥  

baby,baby,baby oooh   

Av bieberfever♥ - 1 juli 2010 00:21

  

Förlåt, men tkr denna bilden är så... rolig xd

Awww, Justin lilla ! xd

HAHAAHAAHAA, jag menar inget illa när jag lägger upp denna, så ta inget fel!

Av bieberfever♥ - 1 juli 2010 00:19

  

Naaaw, han ser så oskyldig ut!

Av bieberfever♥ - 1 juli 2010 00:05

Kom precis hem från bion, såg eclipse, det är den bääääästa av alla, än så länge, filmerna blir bara bättre & bättre!


& Måste berätta detta, eller måste inte men vill hehe!

När det var sån bio reklam, så kan ni gissa vilken film som kom upp?


THE KARATE KID! :D

Jag blev helt glad, så mitt i allt börja jag snacka om Justin Bieber, ni vet Justins musikvideo Never Say Never, det är ju han Jaden Smith som sjunger med honom, så Never Say Never är Soundtrack till filmen & det är ju det filmen handlar om att man aldrig ska säga aldrig.


The Karate Kid verkar super bra!

Ske definitivt se den på bio när den kommer ut!


Slut pratat om detta, kommer ett par inlägg nu inatt, det är rätt kul att blogganätterna, haha   


& Nu är det ju en ny månad, vad roligt xd!

Presentation

Följ bloggen med blogvin?

bloglovin

Bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Omröstning

Hur länge har du varit fan av Justin?
 Inte alls länge, någon vecka!
 Någon månad kanske.
 Snart ett år!
 Från första början (youtube).

Tidigare år

Kategorier

Letar du efter något inlägg?

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards