justin drew bieber -  the one and only!

Alla inlägg den 12 juli 2010

Av bieberfever♥ - 12 juli 2010 22:09

Denna gillade jag fakstist, jag längtar tills man får reda på vem som vinner! [:

Om jag hade bott där man kunde tävla, hade jag fasktiskt gjort det, man har ju alltid en liten chans, eller hur ?

Av bieberfever♥ - 12 juli 2010 21:12

Justin Bieber och Internet används för att vara coola med varandra. Bästa knoppar, verkligen. Faktum är att om det inte var för YouTube, skulle världen aldrig ha haft en möjlighet att bli förtrollad av "Baby" stjärnan.


Men nu, tydligen har det varit fallit ut, och Biebs och webben har helt un-friended med varandra. Och som ofta händer när bra kompisar går skilda vägar, har detta lett till Internet sprida alla typer av elaka rykten om sin forna BFF.


Förvirrad över det hela? Oroa dig inte, en taiwanesisk nyhetsbyrå har brutit ner situationen i lätt att förstå animerad form.
Kolla in videon nedan för att ta reda på hur Internet helt påslagen Justin Bieber.


Av bieberfever♥ - 12 juli 2010 21:03

BUSTIN vs JICK

[smeknamnen det gav varandra.. ]

  

Av bieberfever♥ - 12 juli 2010 20:58

Justin Bieber har påstått att han tackar Gud för att "hålla sin familj tillsammans."
Den Somebody To Love sångaren, vars mamma Pattie Malette avslöjade förra veckan att Justin planer för att spara sin oskuld för den rätta flickan berättade hon för USA Today att han och hans familj har en stark tro som fick honom genom några hårda tider. Bieber förklarade: "[Vi] är arbetar verkligen med Gud. Han har alltid varit så, jag vet inte, han höll vår familj tillsammans." "Vi växte upp med inte en massa pengar, min mamma och jagI. Hon var ung när hon hade mig. Vi kämpade, men vi har aldrig skyllt på honom." Den 16-årige superstjärnan till: "Hej, allt detta allvarliga saker åt sidan, jag är fortfarande ung, jag är försöker fortfarande ta reda på vem jag är, och jag försöker bara ha kul. Jag vet inte vad jag ska att göra ännu. " Justin visade även han och hans mor överlevde den lokala kyrkan åhörarkopior och som kommer från en "kyrkas bakgrund" gjorde honom stark. The One Time hit maker hävdade: "Jag växte upp under fattigdomsgränsen. Det gjorde mig starkare. "

Av bieberfever♥ - 12 juli 2010 20:53

Om ni inte orkar titta på hela videon, så kommer Justins One Time 1.53

fett coolt   

-justinbiebershrine.blogspot.com

Av bieberfever♥ - 12 juli 2010 12:28

Detta är det roligaste/gulligaste videon på Justin tkr jag, so faaaaar..

Presentation

Följ bloggen med blogvin?

bloglovin

Bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Omröstning

Hur länge har du varit fan av Justin?
 Inte alls länge, någon vecka!
 Någon månad kanske.
 Snart ett år!
 Från första början (youtube).

Tidigare år

Kategorier

Letar du efter något inlägg?

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards