justin drew bieber -  the one and only!

Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av bieberfever♥ - 8 augusti 2010 10:59

Kommer bli lite dålig uppdatering idag tyvärr..


Jag ska på bio men först ska jag träffa syster, vet inte om jag ska sova där eller inte, så antingen berättar jag vad jag tycker när jag kommer hem imorgon, eller senare idag!


& Under tiden kan ni ju svara på dagens fråga [vi kör gissa kändisen imorgon ist!]


Är The Karate Kid bra?
Om du inte sett den, vad tror du om den? [:


  

 

Never Say Never

Av bieberfever♥ - 8 augusti 2010 10:50

  


GlamGrlNYC2010: Så du är på röstvila?

 

Justin Bieber: Det är inte roligt, men det är nödvändigt.


GlamGrlNYC2010: Hej, har du hört att Tom Brady använder din frisyr?


JB: Det har jag hört. Jag var bara i Massachusetts [sjöng på Patriots arenan], så han kan ha påverkats. Ha. Gillar Gisele det?


GlamGrlNYC2010: Vi får fråga henne! Är det sant att innan du var upptäckt, hade du aldrig varit på ett plan?


JB: Inte ens en gång. Det är galet hur många jag har varit på nu.


GlamGrlNYC2010: Du har även varit i Vita huset. Har du hängt med Malia

medan du var där?


JB: Malia och jag inte riktigt fått en chans att hänga.


GlamGrlNYC2010: Låt oss prata kläder. Vad vill du ha på dig när du inte jobbar?


JB: Bekväma saker.


GlamGrlNYC2010: Och vem tvättar åt dig?


JB: Min mamma.


GlamGrlNYC2010: Är din mamma sträng?


JB: Mycket. Hon tar fortfarande min dator bort vid 22.30


GlamGrlNYC2010: Vissa av dina fans svimma när de

ser dig. hade du någonsin trott att det skulle hända?


JB: Aldrig!


GlamGrlNYC2010: Du måste vara ett proffs på att hantera gråtande kvinnor. Har du några råd till män om flickvänner när de gråter?


JB: Lyssna. Försök förstå varför de gråter.


GlamGrlNYC2010: En sista F: Var kommer du vara om fem år?


JB: Jag lever fortfarande ut mina drömmar.

Av bieberfever♥ - 8 augusti 2010 10:38

  

Under en intervju Mark Wahlberg sa att det bara fanns en artist som kunde övertyga honom att rappa - kolla in vem han sa:


Om Justin Bieber frågar mig,skulle jag säger ja. Bara för att min dotter älskar honom.

Av bieberfever♥ - 8 augusti 2010 10:32


Joe: “I’m lil surprised by all the Justin Bieber.”


Betty: “Really? I love her”




Av bieberfever♥ - 8 augusti 2010 00:15

Det har kommit en ny bok på cdon den ser ut såhär:

  

Just nu kan man dock bara boka den, om du vill boka boken går du in här!

& Tack för tipset Li !

Presentation

Följ bloggen med blogvin?

bloglovin

Bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Omröstning

Hur länge har du varit fan av Justin?
 Inte alls länge, någon vecka!
 Någon månad kanske.
 Snart ett år!
 Från första början (youtube).

Tidigare år

Kategorier

Letar du efter något inlägg?

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards