justin drew bieber -  the one and only!

Alla inlägg under maj 2010

Av bieberfever♥ - 31 maj 2010 21:17

  

Den Tonåringe sångaren Justin Bieber har erkänt att han en gång dumpade en tjej på telefon. Den 16-åriga sångaren medger att han avslutade sin romans med sin flickvän som han hade varti tillsammans med i sju månader under en uppvärmd samtal men betonar att det är inte något han är stolt över. Han sade: "Jag har dumpade en tjej över telefon - det är hemskt är inte det? Vi fick in ett argument under ett telefonsamtal så jag i princip sagt, jag vill inte vara med dig längre" och hon grät. Jag såg henne efter det och det var lite tafatt, men vi är inte ovänner nu, så det är coolt.
"Men jag skulle inte rekommendera det, det är mycket elakt!"
Bieber gick också mot sin mammas vilja när han började dejta flickan som hon inte vill att han ska få en romans med någon innan han var 16.
Han berättade Top of the Pops tidningen: "Min mamma sa att jag inte fick dejta tills jag var 16, men jag bröt den regeln. Hon fick reda på det och sa," Jag är besviken på dig. " "

anna.

Av bieberfever♥ - 31 maj 2010 19:24

tihii, sån liten buse 8D

/rebecka.

Av bieberfever♥ - 31 maj 2010 18:54

bilder från never say never videon   

                                

sööööta   

/rebecka.

Av bieberfever♥ - 31 maj 2010 18:33

justinbieber

 Following
  1. @WeSpazForBieber u have alot of people out there who care about u and reached out to me.... happy bday. thanks for all the love.

Av bieberfever♥ - 31 maj 2010 18:04

hejhej, ett inlägg från www.disneydreaming.com


Justin Bieber är på omslaget av Nya Zeelands populära  Girlfriend Magazine- och naturligtvis ser han fram söt som alltid! Var noga med att meddela oss om du plocka upp den här tidningen i butik!

 

jag vill ha tidningen, men tror inte den går att köpa i Sverige .. :(

  

  

/rebecka.

Av bieberfever♥ - 31 maj 2010 16:06

anna.

Av bieberfever♥ - 31 maj 2010 15:49

     

Justin Bieber är förmodligen den
hetaste och mest älskade manliga stjärna i världen just nu. Hans fans är
galna för honom och vill låta alla veta att de har "Bieber Fever".
Tidigare har stjärnor som har haft sådan kärlek från allmänheten för att gå på
en TV-show med namnet "The Dating Show" där de skulle välja mellan 3
olika flickor, som är dolda från platsen med en avskiljande vägg. Stjärnan
ber flickorna olika frågor och baserat på deras svar
skulle välja en att gå på dejt med. Det förefaller mig som om de skulle ta tillbaka "Den Dating Show" för en stor särskild episod featuring, da da dum ... Justin Bieber. Vet du hur många flickor i hela världen skulle dö, värkande att vara på som visar och få en chans till i dag
den biebs?

Hey, skulle de har en annan episod varje vecka, och
säsongen av showen kunde bara vara annorlunda First Dates
med Justin Bieber.

SJÄLV, skulle jag tycka det var över kul! :D

anna.

Av bieberfever♥ - 31 maj 2010 15:38

fan vad bra, love it!

anna.

Presentation

Följ bloggen med blogvin?

bloglovin

Bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Omröstning

Hur länge har du varit fan av Justin?
 Inte alls länge, någon vecka!
 Någon månad kanske.
 Snart ett år!
 Från första början (youtube).

Tidigare år

Kategorier

Letar du efter något inlägg?

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards