justin drew bieber -  the one and only!

Direktlänk till inlägg 10 juni 2010

Justins låt Somebody To Love har premiär 18 juni.

Av bieberfever♥ - 10 juni 2010 17:37

  

jag tror jag kommer börja ha det som det står på engelska & sen översätta från engelska till svenska, så här är engelska :


We know you guys have been waiting for it (because we have been too!). Well you don’t have to wait too much longer, according to Justin Bieber! He has been hinting for weeks now via his Twitter about when his new music video for his hot new single “Somebody to Love,” would premiere. Mark your calendars for June 18th, guys! That’s the big day that Justin’s releasing his vid for “Somebody to Love!”


Vi vet att ni har väntat för den (för vi har väntat oxå).

Du behöver inte vänta mycket längre, enligt Justin Bieber!

Han har skrivit på sin Twitter om hans nya musikvideo för hans heta single Somebody To Love premiär. Skriv det i din kalender för den 18 juni folk!

Det är den stora dagen då Somebody To Love videon släpps.

 

anna.

HITTAT DETTA PÅ http://j-bieber.org/

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bieberfever♥ - 29 januari 2011 18:08

jag älskar dessa killarna asså! så jag bestämde mig för att göra en video med dom .. ...

<3

Av bieberfever♥ - 29 januari 2011 13:02


  

Av bieberfever♥ - 29 januari 2011 12:43

      

Presentation

Följ bloggen med blogvin?

bloglovin

Bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Omröstning

Hur länge har du varit fan av Justin?
 Inte alls länge, någon vecka!
 Någon månad kanske.
 Snart ett år!
 Från första början (youtube).

Tidigare år

Kategorier

Letar du efter något inlägg?

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards