justin drew bieber -  the one and only!

Direktlänk till inlägg 20 juni 2010

jonas brothers förlorar the "popularity", nu kommer justin bieber & taylor lautner.

Av bieberfever♥ - 20 juni 2010 17:33

  

Jonas Brothers börjar bli för gammal för biz?

Forskning på Disney Channel, avslöjades av The Daily Beast, säger att Nick, Joe och Kevin tar en hit i album försäljning och betyg för deras Disney visa "Jonas".
"Jag tycker det är något av en vaktavlösning i form av en tonåring pop krossa, säger Billboard redaktör Ann Donahue. "Justin Bieber är definitivt nästa nya sak och överskuggar den Jonas Brothers." Disney forskning säger att 8 och 9 år gamla flickor fortfarande älskar Jonas Brothers, men 9 och 10 år gamla flickor skäms för att tala om dem. Även Bieber kan ha Usher (och Twitter) bakom honom, JoBros har Disney marknadsföring maskinen på sin sida. När det nyligen omarbetade versionen av deras show - nu kallas "JONAS LA" träffar skärmar den 20 juni, Disney chefer hoppas att Jonas Brothers kommer att bli sval igen. Hmm. Håll inte andan, Musse Pigg. "The Jonas Brothers är inte" inne "så mycket längre," en ung flicka berättade Disney. En annan sade: "Jag blev mindre av en fan när" Twilight "kom ut, och nu är jag mer i Taylor Lautner."
Om Disney fans letar efter "Twilight"-stil romance, kommer de inte att få det med "JONAS LA." Disney Channel - som vänder sig till 6-14 åringar - tillåter endast en kyss per säsong, så förvänta dig inte Joe, Nick, eller Kevin hettar upp din tv-apparater som helst snart.

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bieberfever♥ - 29 januari 2011 18:08

jag älskar dessa killarna asså! så jag bestämde mig för att göra en video med dom .. ...

<3

Av bieberfever♥ - 29 januari 2011 13:02


  

Av bieberfever♥ - 29 januari 2011 12:43

      

Presentation

Följ bloggen med blogvin?

bloglovin

Bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Omröstning

Hur länge har du varit fan av Justin?
 Inte alls länge, någon vecka!
 Någon månad kanske.
 Snart ett år!
 Från första början (youtube).

Tidigare år

Kategorier

Letar du efter något inlägg?

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards