justin drew bieber -  the one and only!

Direktlänk till inlägg 30 juli 2010

LITE OM MIG

Av bieberfever♥ - 30 juli 2010 02:20

Tänkte att det var dags att berätta lite om mig hihi. 

Hm, var ska jag börja haha   


Jag heter Anna, bor nära Malmö, snabbaste sättet[från min sida, finns  två sidor, här jag bor, lite komplicerat..] är att ta tåget in.

Det går också att ta tåget till Lund, är inte där lika ofta, hittar mycket bättre i Malmö.

När jag inte sitter vid datan vill jag spendera min tid med mina vänner, som jag älskar väldigt mkt.

Jag älskar att skaffa nya vänner, jag har alltid varit blyg, men det håller på att gå bort, sakta men säkert!

Jag har 2 systrar och 1 bror.

Jag ska bli moster detta året, November är hon beräknad.

Jag vill flytta till U.S.A när jag blir äldre.

Min högsta önskan är att träffa Justin, men annars är det att fattiga barn får gå i skolan och så.

Jag är livrädd för spindlar, tycker de är riktigt äckliga!

Jag älskar serien Huset Fullt med Mary-kate och Ashley, har percis beställt andra seasongen, de säljer bara de två i Sverige med svensk text..

Jag älskar kläder, men har svårt att hitta saker, så min syster handlar så snor jag dem, haha!

Jag älskar sommaren, men när det väl blir vinter och det börjar snöa älskar jag att ha snöbollskrig och sen dricka varm oboy med vispgrädde,

då är jag lyyycklig, låter kanske töntigt med det är så jag gillar de hihi.

Om jag inte lyssnar på Justin brukar det bli lite blandat, allt som har med pop att göra, älskar Ne-Yo's låt beautiful monster,3OH!3 ft Ke$ha My First Kiss och Lady Gaga's låt Money Honey.


Nu finns det inte så mkt mer att berätta, här är en bild på mig så ni vet hur jag ser ut förlåt att det blev en bild från sidan..

  

Jag tyckte den lilla smileysen var så söt! 

 
 
michaela

michaela

30 juli 2010 02:59

ingen aning ;p

http://miski.blogg.se

 
michaela

michaela

30 juli 2010 03:05

haha ne det är sant ;)

http://miski.blogg.se

 
Amanda

Amanda

30 juli 2010 11:01

Sötnoos :D

http://Maandiiee.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bieberfever♥ - 29 januari 2011 18:08

jag älskar dessa killarna asså! så jag bestämde mig för att göra en video med dom .. ...

<3

Av bieberfever♥ - 29 januari 2011 13:02


  

Av bieberfever♥ - 29 januari 2011 12:43

      

Presentation

Följ bloggen med blogvin?

bloglovin

Bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Omröstning

Hur länge har du varit fan av Justin?
 Inte alls länge, någon vecka!
 Någon månad kanske.
 Snart ett år!
 Från första början (youtube).

Tidigare år

Kategorier

Letar du efter något inlägg?

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards