justin drew bieber -  the one and only!

Alla inlägg den 9 juni 2010

Av bieberfever♥ - 9 juni 2010 22:35

han twittra precis när jag titta till twitter :D 

http://www.twitvid.com/A0EET till it's raining aw common.

TILL VIDEO FÖR 13 MIN SEN

VIDEON FÖR 1 MIN SEN

anna.

Av bieberfever♥ - 9 juni 2010 22:09

anna.

Av bieberfever♥ - 9 juni 2010 12:21

idag ska min bror ta studenten, så kommer inte hinna blogga förrän typ SEN, men kommer flera idag, jag lovar!   

& det sägs att justin gillar att googla sig själv & på youtube, sean berätta :

jag gillar inte att göra det så mke, men justin, han älskar det.

ungefär så..

ni får ha det så bra, så hörs vi senare !

anna.



Av bieberfever♥ - 9 juni 2010 12:17

Justin Bieber och Sean Kingston kommer att lägga ut mer samarbeten med  funktioner heartthrob crooner på rappare. Låten Eenie Meenie, men de har arbetat tillsammans på och det kommer mycket mer musik. Sean berättade MySpace: "För att vara ärlig mot er, vi gillade fem låtar tillsammans, jag har fyra andra låtar med Justin Bieber det är inte Eenie Meenie."  

anna.

BTW hitta detta på http://jbiebersource.com/ !

Av bieberfever♥ - 9 juni 2010 12:10

Damer, om du letar efter JB du kan prova att söka efter honom på AIM! Det visar sig att Biebs älskar att spendera sin lediga tid chatta upp det på nätet!

BFFs, älskar Justin Bieber chatta med! Vi talade med en av JB: s bästa vänner, Iyaz, som berättar superstjärnan älskar att spendera sin tid använder AOL Instant Messenger. R & B-sångare som upptäcktes av Sean Kingston, säger att Justin alltid IM'ing honom!
"Jag var utomlands under en längre tid, säger Iyaz.

 "Äntligen kom jag tillbaka och jag undertecknade på AIM och Justin frågar mig

" När är din födelsedag "

så jag svarade men han var inte där ...

så hela tiden vi pratar ... så mycket att det är som offline-meddelanden.

Jag lämnar ett meddelande

" Oh jag har en present till dig.

'" På tal om födelsedagar - Iyaz var en av de få som fick delta i JB: s mega Sweet 16 part, Mars 1 i LA!

Vi är så avundsjuk!

 "Det är min kompis ... Jag gick till hans födelsedagsfest och det var enormt, säger Iyaz. "Jag gav honom en liten sak ... en liten present, men jag kan inte berätta vad!"

anna.

Av bieberfever♥ - 9 juni 2010 12:03

det är i slutet, vid 3.17

anna.

Presentation

Följ bloggen med blogvin?

bloglovin

Bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Omröstning

Hur länge har du varit fan av Justin?
 Inte alls länge, någon vecka!
 Någon månad kanske.
 Snart ett år!
 Från första början (youtube).

Tidigare år

Kategorier

Letar du efter något inlägg?

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards