justin drew bieber -  the one and only!

Alla inlägg den 20 juni 2010

Av bieberfever♥ - 20 juni 2010 20:00

hon är precis som mig, vi har [hade?] en sån, jag vågar nt, jag gör exakt så, tänker göra det men sen näe, haha så ballt när hon säger jag ska, så när hon nt gör det, börjar alla säga ngt samtidigt xD

[vet att videon nt är så ny..]

  

Av bieberfever♥ - 20 juni 2010 18:45

  

Justin Bieber lämnades chockad när flera brittiska fans bad om hans autograf efter att de misstog honom för en brittisk skådespelare.


Baby hit-maker har samlat en massiv efter världen över sedan han sköt till
stjärnstatus förra året och som regelbundet mobbad av tjejerna när han visas offentligt.


dock har Biebers rykte inte nått fram av alla delar av Storbritannien - en grupp tonåringar som nyligen närmade sig sångaren eftersom de trodde att han var 17-årige skådespelaren Thomas lag från Brittiska tv-serien Eastenders.


Han säger, "Vissa flickor bad om min autograf och sade sedan" Vi älskar dig i EastEnders. "
Jag hade aldrig hört talas om showen.

Så googlade jag på skådespelare, och, antar jag, det finns värre människor att jämföra med. "

  

jag tkr nt de är speciellt lika..

& detta hitta jag på j-bieber.org [inte bilden!!]

Av bieberfever♥ - 20 juni 2010 18:38

  

Av bieberfever♥ - 20 juni 2010 18:33

        

    

va gulligt att hon fick ta bild, med alla dessa fans som skiker & sånt runtom kring..

  

Av bieberfever♥ - 20 juni 2010 17:51

Justin Bieber, från seventeen intervjun:


Du har en privatlärare nu, men vad var du i skolan?

Jag var med i basketlaget och jag spela schack.

Jag hade faktiskt inte så många vänner i skolan.

Killarna var svartsjuka för att jag spelade olika sporter, så det fanns några som snacka skit.

Men jag hade många flickvänner.



Verkar som om du har en framtid i komedi:

Jag skulle vilja göra filmer, som ska visa min komiska sida och min seriösa sida.

Jag vill gärna göra en sport film, liksom om hockey ..

 Ju hårdare du arbetar desto mer framgångsrik  kan du bli.

Detta är bara början..

Vad har du planerat för din resa?

Det kommer att finnas massor av dans och massor av explosioner. Det ska bli spännande!


  

Av bieberfever♥ - 20 juni 2010 17:33

  

Jonas Brothers börjar bli för gammal för biz?

Forskning på Disney Channel, avslöjades av The Daily Beast, säger att Nick, Joe och Kevin tar en hit i album försäljning och betyg för deras Disney visa "Jonas".
"Jag tycker det är något av en vaktavlösning i form av en tonåring pop krossa, säger Billboard redaktör Ann Donahue. "Justin Bieber är definitivt nästa nya sak och överskuggar den Jonas Brothers." Disney forskning säger att 8 och 9 år gamla flickor fortfarande älskar Jonas Brothers, men 9 och 10 år gamla flickor skäms för att tala om dem. Även Bieber kan ha Usher (och Twitter) bakom honom, JoBros har Disney marknadsföring maskinen på sin sida. När det nyligen omarbetade versionen av deras show - nu kallas "JONAS LA" träffar skärmar den 20 juni, Disney chefer hoppas att Jonas Brothers kommer att bli sval igen. Hmm. Håll inte andan, Musse Pigg. "The Jonas Brothers är inte" inne "så mycket längre," en ung flicka berättade Disney. En annan sade: "Jag blev mindre av en fan när" Twilight "kom ut, och nu är jag mer i Taylor Lautner."
Om Disney fans letar efter "Twilight"-stil romance, kommer de inte att få det med "JONAS LA." Disney Channel - som vänder sig till 6-14 åringar - tillåter endast en kyss per säsong, så förvänta dig inte Joe, Nick, eller Kevin hettar upp din tv-apparater som helst snart.

  

Av bieberfever♥ - 20 juni 2010 17:19

     

R&B-stjärnan Usher har jämfört Justin Bieber, Lady Gaga och The Jonas Brothers.

Usher, 32, upptäckte 16-årig tonåring sensation och samarbetat med honom på hans nya låt, Somebody To Love.

Han medgav att Bieber är så bra eftersom han kan göra allt från Lady Gaga till pop bandet The Jonas Brothers.

Han sade till In Touch:

"Justin Bieber är inte någon som jag bara ser som en talang, han är en som jag bryr mig om som en artist.

" Han är min artist. Han har en otrolig talang. Han är en ung man som jag tycker representerar alla om vad som behövs i denna tid för att vara en framgångsrikartist
"Du tittar på olika genrer av musik nu, och det är antingen elektrisk dans eller akustiska ljud - du har fått Jonas Brothers, och du har Lady Gaga.
"Jag tror att Justin kan göra allt - eftersom han spelar piano, spelar  gitarr, han spelar trummor, han kan dansa - så mycket är det lätt att plocka när jag införa en annan rörelse för honom."

  

Presentation

Följ bloggen med blogvin?

bloglovin

Bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Omröstning

Hur länge har du varit fan av Justin?
 Inte alls länge, någon vecka!
 Någon månad kanske.
 Snart ett år!
 Från första början (youtube).

Tidigare år

Kategorier

Letar du efter något inlägg?

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards