justin drew bieber -  the one and only!

Direktlänk till inlägg 16 juni 2010

justin berättar om hans föräldrars skillsmässa.

Av bieberfever♥ - 16 juni 2010 22:14

  

Liksom en hel del tonåringar, skildes Justins föräldrar sig.
Trots att han tillbringar mycket av sin tid med sin mamma Pattie när han reser jorden runt, är Justin fortfarande ganska nära med sin pappa Jeremy.
"Jag har en bra relation med min pappa," berättar Justin för Seventeen magazine i en speciell fråga som helt ägnas åt den kanadensiska popstjärnan.
 "När jag var yngre, lärde han mig att spela några låtar på gitarr, som
" Knockin 'on Heaven's Door "av Bob Dylan."
Justins kan förbli nära både sin mamma och pappa för att de respekterar varandra.
"Mina föräldrar var inte den typen att prata skit om varandra, säger han. "Vissa föräldrar är så när de skils, kommer mamma säga:
" Din pappa är en idiot, "
men min var aldrig så. Det har definitivt gjort det lättare för mig.
Jag visste att de älskade mig, och de delas upp på grund av dem , inte på grund av mig. " I slutet av dagen, är Justin fortfarande mammas pojke. Justin gottgör henne med spa, bilar, eller dyra smycken. Den 16-årige berättar,

"Jag skulle vilja köpa min mamma ett hus."

anna.     

 
 
Ingen bild

fan

5 augusti 2010 22:49

hej du är så söt

 
Ingen bild

fan!

27 januari 2011 18:23

du är så sööt!!!!<3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bieberfever♥ - 29 januari 2011 18:08

jag älskar dessa killarna asså! så jag bestämde mig för att göra en video med dom .. ...

<3

Av bieberfever♥ - 29 januari 2011 13:02


  

Av bieberfever♥ - 29 januari 2011 12:43

      

Presentation

Följ bloggen med blogvin?

bloglovin

Bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Omröstning

Hur länge har du varit fan av Justin?
 Inte alls länge, någon vecka!
 Någon månad kanske.
 Snart ett år!
 Från första början (youtube).

Tidigare år

Kategorier

Letar du efter något inlägg?

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards