justin drew bieber -  the one and only!

Alla inlägg den 19 april 2010

Av bieberfever♥ - 19 april 2010 21:36

två personer som jag älskar mest :

rebecka & justin , rebecka du är min bästavän & jag älskar dig så mkt, ville bara säga det, hihi, :)


  

Av bieberfever♥ - 19 april 2010 20:36

ville bara tala om för er som inte vet,

justin bieber börjar komma in i målbrottet, så när han ska sjunga baby så kan han inte ta såna höga toner för att då spricker rösten, stackare..

& han säger att han inte bryr sig om vem han blir kär i, om det är en kändis eller ett fan, så jävla gulligt :d

& så är han typ SÖRST i hela världen just nu, asså shit, men ja, det e man glad för, det sista, hans favoritfärg, inte så svårt att gissa men det är, LILA! :d

det var lite kort info, så, ha det så bra, men jag kommer lägga in flera inlägg imorgon såklart kanske mer idag, men tror inte det!

här kommer några bilder, det är sjukt att någon kan vara så söt :'o

 

  

NAW!

 

sötnos!

 

i love you!

  

så fint hår :o

- anna

Av bieberfever♥ - 19 april 2010 20:08

hallå ja,

jag satt typ och sökte på justin bieber på google och sen kom jag på nåt sett in på msn:s hemsida och där var de en liten bilde i kanten på justin och jag klickade in på den. och där står den me stora bokstäver, " Jag ser helgalen ut" och den första bilden där nere.

men sen blädrade jag fram och såg en JÄTTE söt bil och där ståg de " man måste kunna skratta åt sig själv " och jag bara naww (A)

men här är bilderna

 

"Jag ser hel galen ut"


    

men man "måste ju kunna skratta åt sig själv"

söötast /rebecka.

Av bieberfever♥ - 19 april 2010 17:27

jag är inte så bra på att fixa videoinlägg & så, men titta lite på youtube, & nu kan jag lägga in youtube klipp så ni slipper ändra sidan, bra va ?

ihhii, jag e smart jag :$

så här kommer ett videoklipp (:

sen vid typ efter 7 min, så är han så snäll & sjunger för dem som inte kom in på privat konserten, så sött !

i slutet, så skadar han sin arm, bara för fans puttar fram det staketet :@

så synd om honom när han ville vara så snäll & ge autografer,dom blev lite galna, hihi.


- anna

Av bieberfever♥ - 19 april 2010 17:09

goddag, jag har kollat runt lite, men hittar inget "speciellt", men ska kolla lite till, jag logga typ precis in på frida, då har det visst kommit en omröstning..

ni ser vad jag skulle valt, rösta ni oxå, ni behöver inte vara medlem, bra va? :d

kommer fler inlägg senare, ha det bra!


  

-anna.

  



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Följ bloggen med blogvin?

bloglovin

Bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Omröstning

Hur länge har du varit fan av Justin?
 Inte alls länge, någon vecka!
 Någon månad kanske.
 Snart ett år!
 Från första början (youtube).

Tidigare år

Kategorier

Letar du efter något inlägg?

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards