justin drew bieber -  the one and only!

Alla inlägg den 26 april 2010

Av bieberfever♥ - 26 april 2010 21:50

hihi naw, han ska "leka" paparazzi, så han fotograferar dem som fotograferar honom, så sött !

ska se om jag hittar fler bilder, ni får nöja er med denna så länge !


  

-anna

Av bieberfever♥ - 26 april 2010 21:34

  höhö, va inne på en annan justin blogg.. och sen kollade jag på inlägg från idag och så stog där har justin en tatuering ?

och jag bara de kanske han har men de är typ en sån familje gejer för de är flera i hans familj som har likadan men den är fiin iallafall

  

kolla någa så ser man

/rebecka.

Av bieberfever♥ - 26 april 2010 21:27

hejhej, tittade runt lite, så såg jag ett par paparazzi bilder på justin, stackaren dom fottar honom väldigt mycket, men här kommer lite paparazzi bilder från australien :


         

ja, dom får verkligen med allt.. 

   

oops..    

 

-anna  

Av bieberfever♥ - 26 april 2010 21:16

hejhej, justin är i australien, och han älskar de, och han säger :

I like the weather, the accents, the girls, the water, the excitement, the girls, and the girls.”

 haha, så söt,  

 hittade lite söta bilder från en fotografering också (a)

        

jag dör så sööt,

/rebecka.

Av bieberfever♥ - 26 april 2010 19:23

har inte varit hemma så sen upptadering!

kommer nog bara bli ett (ska ut & jogga hehe), men jag kommer tebax & skriver mera om vår älskling, här kommer iallfall en video när justin sjunger i australien, så fin röst, mörkare, först trodde jag inte att han skulle sjunga så bra, men det gör han !

& shit så många fans utanför :o

(vid 1.58 tappar han rösten lite, naw!)


-anna

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Följ bloggen med blogvin?

bloglovin

Bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Omröstning

Hur länge har du varit fan av Justin?
 Inte alls länge, någon vecka!
 Någon månad kanske.
 Snart ett år!
 Från första början (youtube).

Tidigare år

Kategorier

Letar du efter något inlägg?

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards