justin drew bieber -  the one and only!

Alla inlägg den 24 april 2010

Av bieberfever♥ - 24 april 2010 16:47

på stranden, så jjävla het säger jag bara :$

grrrrr, så snygg kropp !

här får ni söta justin i badshorts & i handuk (':


       

 

min favorit hihi.  

    

-anna

Av bieberfever♥ - 24 april 2010 16:05

jag har precis gjort en ny header, den gamla var bara för att ha en header, hoppas ni gillar den, (';

eftersom det ska bli lönt att göra ett inlägg får ni några bilder oxå, visst är jag snäll   

          

han är så söt, älskar dig sötnos (':

-anna

Av bieberfever♥ - 24 april 2010 15:26

här är en video bakom scenerna på Eenie Meenie, längtar tills musikvideon kommer :D :D

+ videon är från justin's egen kanal så vissa har säkert redan sett den men när han la ut den på youtube, men jag kunde inte se den så därför har jag inte lagt ut den tidigare..

men den som väntar på något gott, väntar aldrig förlänge   

& på 0.05 spelar han hellre spel ist för att läsa, så sööött !


-anna

Av bieberfever♥ - 24 april 2010 14:10

justin kommer vara med i nya nummret av twist,

man kan säkert köpa den på tex pressbyrån, som jag brukar, jag kommer definitivt köpa den :

    

-anna

Av bieberfever♥ - 24 april 2010 13:47

justin är i australien nu, lite sen kanske hihi, men här kommer bilder när han "anländer" i australien & lite så :


gulligt! :'d

     

  

naaaaaaw, så söta bilder, han skrev på twitter ungerfär så här, att man kunde köpa skiverna   "my worlds" i australien nu, alltså båda i en som i sverige.

& att han köpte sin första kopia, hhi.

- anna

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Följ bloggen med blogvin?

bloglovin

Bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Omröstning

Hur länge har du varit fan av Justin?
 Inte alls länge, någon vecka!
 Någon månad kanske.
 Snart ett år!
 Från första början (youtube).

Tidigare år

Kategorier

Letar du efter något inlägg?

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards