justin drew bieber -  the one and only!

Alla inlägg den 20 april 2010

Av bieberfever♥ - 20 april 2010 21:21

justin har fått mörkare röst & så, as sött !

den är endå rätt så annorlunda, som ni ser , han sjunger inte  baby baby baby med så höga toner, fast jag älskar dig mest justin ! :D

& nu kan nt killar säga att han sjunger som en "tjej" för det gör han definitivt inte nu!

- anna

Av bieberfever♥ - 20 april 2010 21:04

jag bara tittade runt lite, så såg jag denna videon :


hm, asså ja, konstig video tycker jag, onödigt att folk orkar men ja, hihi,

vad tycker ni ?

- anna

Av bieberfever♥ - 20 april 2010 20:17

sitter och kollar den hemsida jag la upp innan, och så klickade jag in på en länk där de stog :

Justin’s Ready to Fall in Love!

och sen säger han “My first crush was when I was 13, in my little town in Canada. It was one of those little crushes you have when you’re younger.” That’s SO sweet!

läs mer i nya nummert av BOP :D

    

/rebecka.

Av bieberfever♥ - 20 april 2010 18:24

http://en.akinator.com/

det är typ en "ande" som ska gissa vilken person du tänker på, så tänkte jag på justin, så kom han upp, läskigt !

prova du oxå :d


  

Av bieberfever♥ - 20 april 2010 17:43

tjenare,

nu är justin i japan och snart på väg till australien :D

från bopandtigerbeat.com:

 "we heard that he was super excited to travel to Japan and Australia to perform for his fans! tihihii justin är bara bäst.

kommer lite söta bilder från hemsidan oxå

  

rawwur

  

/rebecka.

Av bieberfever♥ - 20 april 2010 17:15

justin bieber kommer vara med i nästa nr av frida, kommer ut 20 maj, tror jag :d

ooohja, han är i japan..

   

- anna  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Följ bloggen med blogvin?

bloglovin

Bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Omröstning

Hur länge har du varit fan av Justin?
 Inte alls länge, någon vecka!
 Någon månad kanske.
 Snart ett år!
 Från första början (youtube).

Tidigare år

Kategorier

Letar du efter något inlägg?

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards