justin drew bieber -  the one and only!

Alla inlägg den 27 april 2010

Av bieberfever♥ - 27 april 2010 20:16

jag säger bara omg.

så synd om honom, så jjävla många fans han har det är helt sjukt!


-anna

Av bieberfever♥ - 27 april 2010 19:15

nu har jag lärt mig när jusin gör det dära med armarna, det tog ett litet tag, men nu kan jag det, jag är glad !   

men eftersom detta inlägget inte bara ska handla om mig (fast det handlar ändå lite om justin om man tänker på att jag lärde mig hans danssteg   )  så får ni denna bilden på justin & hans mamma (pattie), så fin bilder tkr jag!

  

-anna

Av bieberfever♥ - 27 april 2010 18:12

riktigt bra tycker jag !

(ni kanske sett dem, men ni kan se dem en gång till    )


-anna

Av bieberfever♥ - 27 april 2010 17:15

justin skrev på facebook :


Thank you AUSTRALIA for the most amazing welcome ever!!

Will never forget it and cant wait to come back and perform.

NEW ZEALAND here we come!!


han är verkligen i full gång!

stackaren, tycker faktiskt synd om honom att han reser så mkt,  men han kanske gillar det, han får ju uppträda & ha kul, men det är säkert stressigt!

-anna

Av bieberfever♥ - 27 april 2010 17:01

wiiie, jag fick sånt mail, så stod det så här :


JUSTIN BIEBER UPPDATERING

Hej!

Det har spekulerats mycket om Justin Biebers Sverigebesök som var planerat till början av maj. Besöket är nu framflyttat pga att Justin var tvungen att åka till Los Angeles för andra åtaganden.

Vi väntar nu på information om när vi kan spika ett nytt Sverige-besök för Justin, men som det ser ut nu lutar det åt att han kommer i slutet av maj/början av juni. Vi hoppas på att ge er ett konfirmerat datum inom kort!

Ni är många som undrar vad han ska göra när han kommer hit, detta är ännu inte bestämt, men vi tittar på möjligheten att göra en skivsignering i Stockholms-området och intervjuer.

/Universal Music Sweden.


då vet man det, jag måste få träffa honom!

men iallfall, så här skrev justin på twitter :


  

& jag ska skriva om det djuret på en sån uppgift i skolan, sammanträffande  .

-anna

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Följ bloggen med blogvin?

bloglovin

Bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Omröstning

Hur länge har du varit fan av Justin?
 Inte alls länge, någon vecka!
 Någon månad kanske.
 Snart ett år!
 Från första början (youtube).

Tidigare år

Kategorier

Letar du efter något inlägg?

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards