justin drew bieber -  the one and only!

Alla inlägg den 28 april 2010

Av bieberfever♥ - 28 april 2010 21:57

haha, ett inlägg till , jag är aktiv 8D

men jajja, ni har kanske läst annas inlägg från igår tror jag om att de va en tjej som tog hans keps, och då

 

New Zealand fans knock over Justin Bieber's mom, steal his hat

asså ofta säger jag bara   

ni får några bilder oxå för jag är så snäll idag    

 


haha sötast,  

/rebecka. 

Av bieberfever♥ - 28 april 2010 21:02

hejhej, förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag .. men jag har haft jätte mke att göra, men jag ska försöka så gått som jag kan.

nu är justin i nya zeeland,  och han är så sööt ( haha va bara tvungen att säga de)

man idag fick jag min tröja som jag beställde på cdon.com den vita me jutsin på, men så klart va den för kort så ska byta mot en större  

men här kmr lite härliga bilder på justins fans, kom till Sverige säger jag bara  (A) 

      så jävla avensjuk   

/rebecka.  

Av bieberfever♥ - 28 april 2010 19:56

sista inlägget för idag, måste plugga -.-

men skriver imorgon & vad jag hört, kommer justins nya musikvideo med sean kingston, Eenie Meenie ut på youtube imorgon, så jag lägger upp den när jag hittar den, den är förmodligen på justins kanal !

men jag har bytt header igen..   

hoppas ni gillar den & jag älskar justin bieber mest mest mest!

rebecka lägger inte in så mkt inlägg längre tyvärr..

men jag ska fortsätta, för jag älskar verkligen det här, att skriva om den personen jag skulle göra allt för..  

-anna

Av bieberfever♥ - 28 april 2010 18:58

jag tycker faktiskt justin liknar rupert grint på denna bilden, ingen annan då, men vad tkr ni ? (:

har jag helt fel .. ?

(det är ron i harry potter för er som inte visste de)

asså inte nu då, när han var typ var i justins ålder.

-anna  

Av bieberfever♥ - 28 april 2010 18:02

igår la jag ju upp en video när justin kom till nya zeeland, (om ni nt sett den tkr jag ni ska se den), så en tjej snodde hans keps & ville inte ge tillbax den förrän hon fick se honom & få en kram, helt sjukt, men han fick tillbax den & hon fick nt en kram, hahahah, så kul endå!

men jag säger bara : ofta man snor en keps, han kunde anmält henne..

så här skrev han på twitter, (glömde skriva innan om detta så vissa vet det nog redan, menmen!)


  

Av bieberfever♥ - 28 april 2010 16:21

här är några bilder när justin uppträder bakom glas, så söt!


      min favorit bild av alla,        

-anna

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Följ bloggen med blogvin?

bloglovin

Bloggsvar.se

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Omröstning

Hur länge har du varit fan av Justin?
 Inte alls länge, någon vecka!
 Någon månad kanske.
 Snart ett år!
 Från första början (youtube).

Tidigare år

Kategorier

Letar du efter något inlägg?

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards